Beauty MissionBeauty Mission

  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Wydarzenia
    • Warszawa & Okolice
    • Polska
    • Świat
    • Organizowane przez BeautyMission & Patronackie
  • Polecane
    • Miejsca
    • Salony Kosmetyczne
    • Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej
    • Vademecum Zabiegowe
    • Kosmetyki
    • Spa i Hotele
    • Sklepy
    • Eko Strefa
    • Kultura
    • Gadżety
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Media
    • Beauty Mission TV
    • Media o Nas
    • Magazyn Beauty Mission
    • Dystrybucja

 

0
poniedziałek, 07 marca 2016 / Artykuł w kategorii: Kobieta, Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up

Odkryj z nami trendy w świecie zapachów wiosna-lato 2016!

 

marta siembab

Czym są trendy? Wielu z nas utożsamia je z modami, przejściowymi falami zachwytu nad daną formą, osobą, czy zjawiskiem. Mówimy „to jest trendy” mając na myśli coś, co pojawiło się nagle, zawróciło nam w głowach i nim się obejrzymy, zniknie, ustępując miejsca nowemu obiektowi uwielbienia. Tymczasem trendy to obraz tego, jak żyjemy, czego pragniemy, co nas porusza. To zapis naszych marzeń, aspiracji i wyborów. Trendów nie ustala się a priori – powstają one w wyniku naszych działań. Sprawdźmy, jak obecne dążenia ludzi na całym świecie przekładają się na język zmysłów.

Wiosna i lato 2016 to czas zapachów emocjonalnie bliskich i jednoznacznie przyjemnych. Nastąpił odwrót od pragnienia ucieczki i przygody, zdobywania odległych krain, poznawania aromatów z drugiego końca świata. Potrzebujemy bezpieczeństwa i wyciszenia. Wówczas jesteśmy gotowi odczuwać radość płynącą z codziennych czynności, rytuałów, rytmu dnia. Poczujemy w perfumach zapachy znanych nam owoców, ziół, drzew i kwiatów. Zanurzymy się w bogactwo otaczającej nas przyrody. Doświadczymy przyjemności z obcowania z naturą, wspólnych posiłków, pitej w ogrodzie mrożonej herbaty.

TREND PIERWSZY: LINEARNY KRAJOBRAZ

Ten trend ubiera w zapach doznania towarzyszące nam podczas kontaktu z surową, nieokiełznaną urodą górskich przestrzeni, pól i łąk. Czujemy zapachy rozmarynu, bazylii, tymianku, mięty, suchych traw, rozgrzanej słońcem ziemi. Z oddali dobiegnie nas zapach lasu, żywiczna woń igieł, mokry aromat mchu, ziemiste niuanse leśnej ściółki. Perfumy skomponowane według tej filozofii są przestrzenne, lekkie, chłodne. Niosą w sobie wolność wiatru, wypełniają płuca poczuciem swobody. Czujemy się lekko, przepełnia nas spokój. Urzeka nas harmonia majaczących na horyzoncie drzew i skał.

TREND DRUGI: WIBRUJĄCE KOLORY

Wibrujące kolory – już samo połączenie tych słów zapowiada perfumy musujące radością. Jak wyrazić kolor w zapachu? Na przykład owocami. Owoce dają uderzenie rześkiej słodyczy, mnóstwo ożywczego soku, olbrzymi ładunek pozytywnej energii! Czekają na nas pełne entuzjazmu, barwne zapachy, które już od pierwszej nuty wywołują dreszczyk emocji, rumieniec podekscytowania. Są jak eksplozja koloru, deszcz konfetti! Pachną żywiołowo, intensywnie, świeżo. Świetliste i skrzące nuty pochodzące z orzeźwiających napojów takich jak lemoniada czy virgin mojito wprowadzają nas w dobry nastrój, przywołują wspomnienia letnich wakacji.

TREND TRZECI: TRANSPARENTNE KWIATY

Polki wśród ulubionych kwiatów często wymieniają frezję, piwonię i bez. Kojarzą nam się z bogactwem majowej przyrody, obfitością kwitnących krzewów, bukietów pyszniących się w wazonach. To idealny czas dla tych, którzy lubią jedwabiste, delikatne, rześkie nuty kwiatów z subtelnym dotknięciem słodyczy. Na jakiś czas żegnamy się z cielesną zmysłowością jaśminu. Na jego miejsce wstąpiły kwiaty świeże, zroszone wiosennym deszczem, otulone poranną rosą. Zapowiadają perfumy romantyczne, kobiece, pastelowe. Z pewnością wiele z nich pojawi się we flakonach w odcieniach różu i różowego złota.

TREND CZWARTY: SŁODKI RAJ

Czwarty kierunek, w którym wykażą się swoim talentem perfumiarze to prawdziwy raj dla łasucha. Znajdziemy w nim zapachy zarówno lekkie i świeże, jak i bardziej treściwe. Z jednej strony spodziewamy się nut mrożonych owoców – owocowych sorbetów we wszystkich kolorach tęczy. Będzie owocowo, lecz chłodno, często dzięki obecności mięty lub mokrych, wodnych niuansów melona i arbuza. Z drugiej strony do łask wraca pralinka. Nuty karmelu, palonego cukru i różowej waty cukrowej pojawią się rozbielone, lżejsze, w sam raz na upalne letnie dni.

Marta Siembab

marta siembabInformacja o Ekspercie:

Marta Siembab, jedyny, polski senselier –niezależny ekspert przekazujący wszechstronną wiedzę związaną ze zmysłem węchu. Działa na terenie całej Europy szkoląc profesjonalistów z branży perfumiarskiej i przekładając język zmysłów na praktyczne rozwiązania dla biznesu. Współpracuje z uczelniami wyższymi, występuje jako prelegent konferencji poświęconych designowi, jest prekursorką w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu. Organizuje warsztaty poświęcone kreowaniu wizerunku poprzez zapach, a także unikalne na polskim rynku, warsztaty sense brandingu – projektowania zmysłami i mapowania przestrzeni zapachem. W zakres jej kompetencji wchodzą szkolenia, eventy, konferencje prasowe, wykłady i warsztaty skupione wokół zmysłu węchu. Jest inicjatorką aktywności łączących świat kulinariów, zapachów i wina. Pozostaje w stałym kontakcie z mediami popularyzując wiedzę o zapachu. Angażuje się w działania społeczne i akcje charytatywne. Jej misją jest oswajanie i uwspólnianie zapachu poprzez interdyscyplinarną pracę koncepcyjną, kreatywną i kulturową.

  • Tweet
Słowa kluczowe: 2016, nowe trendy, nowości. marta siembab, pachnidło, perfumy, sephora trend report, Sergiusz Osmański, zapach, zapachy

Polecamy również

Dr. Jart+ the book of masks – już w Polsce
Jak utrzymać zdrową dietę w walentynki?
Relacja z konferencji prasowej DermClinic & Croma Pharma

Często czytane:

  • Garnitury na sezon wiosna-lato 2021. Jak je nosić?

    Garnitur to wszystkim znany klasyk, który&...
  • 5 faktów i mitów o cellulicie

    Pojawia się zwykle na pośladkach, udach, c...
  • Mocznik w kosmetykach – poznaj jego właściwości i zalety stosowania!

    Mocznik to substancja o wszechstronny...
  • EKOTYKI już w ten weekend!

    Już w najbliższy weekend 20-22 lutego...
  • Walentynkowe inspiracje od marek FaceBoom i BodyBoom

    Pandemia ograniczyła dostęp do wielu atrak...

Archiwa:

  • Luty 2021
  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Maj 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Maj 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2016
  • Styczeń 2016
  • Grudzień 2015
  • Listopad 2015
  • Październik 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2015
  • Maj 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014

Kategorie artykułów:

BEAUTY MISSION - portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne pasji i dobrej energii, która uzależnia!

Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej), medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet, zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.

Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

OBSERWUJ NAS

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

© 2017 All right reserved RODENBERGER/BEAUTYMISSION.PL | Wordpress.Edu.pl .

Powered by MC2Systems

TOP
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszym Serwisie, moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z Serwisu, przez firmę RODENBERGER, właściciela Serwisu BeautyMission.pl, z siedzibą w Mysiadle przy ul. Wierzbowej 1. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności, w zakładce O Nas. Zgoda na przetwarzanie danych w ww. celu może być w każdej chwili cofnięta przez żądanie mailowe skierowane na adres: info@beautymission.pl Dowiedz się więcej