Beauty MissionBeauty Mission

  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Wydarzenia
    • Warszawa & Okolice
    • Polska
    • Świat
    • Organizowane przez BeautyMission & Patronackie
  • Polecane
    • Miejsca
    • Salony Kosmetyczne
    • Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej
    • Vademecum Zabiegowe
    • Kosmetyki
    • Spa i Hotele
    • Sklepy
    • Eko Strefa
    • Kultura
    • Gadżety
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Media
    • Beauty Mission TV
    • Media o Nas
    • Magazyn Beauty Mission
    • Dystrybucja

 

0
piątek, 28 sierpnia 2020 / Artykuł w kategorii: Kosmetyka & Kosmetologia, Mężczyzna

Przychodzi facet do kosmetologa…

Wizyty w gabinetach kosmetologicznych są stałym elementem rutyny pielęgnacyjnej dbających o siebie kobiet. Jednak już od kilku lat z profesjonalnych zabiegów coraz częściej korzystają też mężczyźni! O najnowszych trendach pielęgnacyjnych wśród panów opowiada Karolina Martin, założyciel i kosmetolog sieci SC Beauty Clinic, zdobywcy tytułu Kobiecej Marki Roku 2019.

Mężczyźni w gabinetach

 Kilka lat temu wśród mężczyzn nastąpił prawdziwy pielęgnacyjny „bum”. Zaczęli oni dbać o swój wygląd w bardziej świadomy i profesjonalny sposób. Gabinet kosmetologiczny stał się miejscem dla wszystkich, nie tylko dla zamożnych kobiet. 

Co ciekawe, podejście mężczyzn do wizyt w gabinetach różni się od podejścia kobiet. Bardzo rzadko korzystają oni z zabiegów czy masaży relaksacyjnych. Sporadycznie można spotkać panów przychodzących nałożyć na twarz maseczkę czy serum. Jeżeli już decydują się na wizytę w salonie, mają zazwyczaj ku temu konkretny powód i oczekują widocznych efektów. Chcą podkreślić atuty swojej urody bądź zniwelować określony problem. 

– Z moich obserwacji wynika, że mężczyźni przychodzący do gabinetów kosmetologicznych dzielą się na dwie grupy. Pierwsza część została do wizyty namówiona przez żonę czy partnerkę. Tacy panowie są zazwyczaj lekko skrępowani, zaniepokojeni, nie bardzo wiedzą, czego mają się spodziewać. Zwykle przychodzą z widocznymi problemami czy defektami, takimi jak np. blizny potrądzikowe czy przebarwienia, o których rozmawiają raczej niechętnie. Druga grupa to mężczyźni bardzo świadomi i pewni siebie, przychodzący podkreślić atuty swojej urody np. poprzez depilację laserową czy likwidację zmarszczek – mówi Karolina Martin. 

Włosy

Duża grupa mężczyzn udaje się do gabinetu z problemami nadmiernego lub rzadkiego owłosienia – w zależności od części ciała, której tyczy się problem. Panowie, którzy zauważają u siebie wypadanie włosów, często decydują się na skorzystanie z zabiegów medycyny estetycznej oraz kosmetologicznych mających je zagęścić. Najlepiej sprawdza się w tym celu karboksyterapia oraz mezoterapia igłowa z odpowiednimi ampułkami stymulującymi rozwój włosa. Mężczyźni, którym zależy na czasie, wybierają efektywny zabieg z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego, czyli tzw. „wampirzy lifting”. Polega on na ostrzykiwaniu wybranej powierzchni ciała materiałem uzyskanym podczas specjalnej procedury z pobranej wcześniej krwi pacjenta. W ten sposób dochodzi do odżywienia cebulek włosów, dzięki czemu zaczynają one rosnąć szybciej i gęściej, łysienie może zostać znacząco spowolnione, a nawet zatrzymane.

Kolejnym popularnym wśród panów zabiegiem jest depilacja laserowa. – Mężczyźni najczęściej przychodzą na depilację pleców i torsu, aby podkreślić gładkie, opalone czy umięśnione ciało. Jest także dużo osób, które chcą pozbyć się owłosienia pach, ze względu na poczucie większej higieny, które taki zabieg zapewnia. Niektórzy panowie z powodu niedoskonałości, wyprysków czy nierównomiernego zarostu decydują się także na depilację brody – wymienia ekspertka SC Beauty Clinic.

Twarz

Panowie dbający o swoją urodę w gabinetach często wybierają również zabiegi oczyszczające, odświeżające czy nawilżające skórę twarzy. Do najpopularniejszych należy mikrodermabrazja. Polega ona na mechanicznym złuszczaniu naskórka, w efekcie czego skóra staje się bardziej elastyczna oraz dogłębnie zregenerowana, poprawia się produkcja kolagenu i elastyny oraz pozytywnie stymuluje krążenie.

Mikrodermabrazję często łączy się też ze specjalistycznymi kwasami. Do niedawna ich głównym przeznaczeniem było złuszczanie skóry, jednak obecnie bardzo duża grupa kwasów medycznych wpływa na zwężenie ujść gruczołów łojowych, nawilżenie czy stymulowanie odnowy naskórka. Z tego powodu stanowią one doskonałe uzupełnienie zabiegów na twarz.

– Ok. 10-15% klientów naszych klinik to właśnie panowie. Zabiegi takie jak depilacja, oczyszczanie twarzy czy masaże sportowe stają się wśród nich coraz bardziej popularne. Uważam, że wraz ze wzrostem świadomości oraz pewności siebie, mężczyzn w gabinetach kosmetologicznych będzie z roku na rok przybywać – dodaje Karolina Martin.

  • Tweet
Słowa kluczowe: mężczyzna, mężczyzna w gabinecie, sc beauty clinic, u kosmetologa

Polecamy również

Zmarszczki na twarzy zaczynają pojawiać się od zębów
Projekt „inVISIBLE” – Fundacja Artystyczna PERFORM
Barwione soczewki okularowe – modny gadżet lepszy komfort widzenia?

Często czytane:

  • Wideo marketing kluczem do sukcesu w czasie lockdownu

    Koniec roku, kolejny lockdown i zamknięcie...
  • ABC witamin – co warto wiedzieć o witaminie D i jej wpływie na skórę? (część 4)

    Najczęściej kojarzymy ją z profilaktyką os...
  • Pasta do włosów – kiedy i jak stosować?

    Pasta do włosów kojarzy się z kosmety...
  • Jak wybrać odpowiednie dermokosmetyki?

    Każdemu zależy na posiadaniu pięknej skóry...
  • Najlepsze dermokosmetyki do cery z problemami. Trzy linie, na które warto zwrócić uwagę.

    Prawidłowa pielęgnacja cery trądzikowej jest ni...

Archiwa:

  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Maj 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Maj 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2016
  • Styczeń 2016
  • Grudzień 2015
  • Listopad 2015
  • Październik 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2015
  • Maj 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014

Kategorie artykułów:

BEAUTY MISSION - portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne pasji i dobrej energii, która uzależnia!

Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej), medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet, zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.

Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

OBSERWUJ NAS

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

© 2017 All right reserved RODENBERGER/BEAUTYMISSION.PL | Wordpress.Edu.pl .

Powered by MC2Systems

TOP
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszym Serwisie, moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z Serwisu, przez firmę RODENBERGER, właściciela Serwisu BeautyMission.pl, z siedzibą w Mysiadle przy ul. Wierzbowej 1. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności, w zakładce O Nas. Zgoda na przetwarzanie danych w ww. celu może być w każdej chwili cofnięta przez żądanie mailowe skierowane na adres: info@beautymission.pl Dowiedz się więcej