Beauty MissionBeauty Mission

  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Wydarzenia
    • Warszawa & Okolice
    • Polska
    • Świat
    • Organizowane przez BeautyMission & Patronackie
  • Polecane
    • Miejsca
    • Salony Kosmetyczne
    • Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej
    • Vademecum Zabiegowe
    • Kosmetyki
    • Spa i Hotele
    • Sklepy
    • Eko Strefa
    • Kultura
    • Gadżety
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Media
    • Beauty Mission TV
    • Media o Nas
    • Magazyn Beauty Mission
    • Dystrybucja

 

0
środa, 07 października 2020 / Artykuł w kategorii: Kosmetyki, Polecane

C-THRU – odkryj zapach idealny dla siebie… i wybierz swoje szczęście!

Inspiruje i motywuje do odkrywania szczęścia. Uczy, że każda z nas jest inna, będąc jednocześnie najlepszą wersją siebie. Już od 18 lat marka C-THRU podpowiada młodym kobietom, jak dostrzec pozytywne strony życia i odkryć swój zapach wolności i radości. Bo szczęście to Twój wybór!

Czym jest równowaga życiowa? Ona jest jak perfumy – składają się na nią różne nuty, które doskonale się… równoważą. Nuta bazy? Pewność siebie. Nuta serca? Celebracja życia. Nuta głowy? Kreatywna energia. To prosty przepis na szczęście. Twoje szczęście. I sukces. Sukces wód toaletowych C-THRU, które już niemal dwie dekady towarzyszą młodym kobietom w najważniejszych momentach ich życia. 

Kobieta zmienną jest i marka C-THRU także, wychodząc naprzeciw aktualnym trendom. Dziś z dumą prezentuje nowy design oraz odświeżone portfolio zapachów, w tym nowy, flagowy zapach – Harmony Bliss – zapach będący kwintesencją kobiecej zmysłowości i radości na ścieżce życiowej równowagi. 

Kobiecość, kreatywność, pewność siebie – to kluczowe dla C-THRU wartości, których idealnym uosobieniem jest Wiktoria Gąsiewska, ambasadorka marki. To jedna z najpopularniejszych gwiazd młodego pokolenia, aktorka i prezenterka, występująca w wielu lubianych serialach i programach telewizyjnych. Wiktoria zachwyca energią i tym, jak harmonijnie łączy ze sobą tak wiele ról. Po prostu energia, harmonia, Wiktoria!

Linia wód toaletowych C-THRU zachwyciła nie tylko Wiktorię Gąsiewską, ale także jury konkursu Perły Rynku Kosmetycznego 2020. A warto wiedzieć, że projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty spośród zgłaszanych nowości. Co roku jest ich ponad 400, zatem konkurencja jest ogromna! Marka C-THRU w tegorocznej edycji plebiscytu została wyróżniona Srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2020.

Co od zawsze wyróżniało buteleczki wód toaletowych C-THRU? Oczywiście zatopione na dnie kryształowe koraliki mieniące się kolorami i pięknie współgrające ze światłem. I to pozostaje bez zmian. Co zaś przeszło metamorfozę? Okno do szczęścia, czyli logo marki, jest teraz bardziej klasyczne i eleganckie, a nowy korek-koralik doskonale podkreśla nowoczesny design opakowania. Transparentny front w pełni pokazuje produkt, a nawigacja kolorystyczna ułatwia wybór pomiędzy różnymi wariantami zapachowymi.

Oto linie zapachowe wód toaletowych C-THRU:

NOWOŚĆ! Harmony Bliss to harmonijne połączenie owocowych nut gruszki, mandarynki i sorbetu truskawkowego, które w wyrafinowany sposób współgrają z zapachami płatków róży, magnolii i jaśminu, aby finalnie przejść w nuty drzewa kaszmirowego, bursztynu oraz białego piżma. Harmony Bliss to kobieca zmysłowość i radość na ścieżce życiowej równowagi. 

Luminous Emerald to pobudzający zapach owoców z odrobiną białego piżma i drzewa sandałowego. Na początku roztacza się̨ apetyczna woń jeżyny i czerwonej porzeczki, by po chwili ustąpić miejsca kwiatowej nucie. Długotrwały, świeży i intrygujący. Zapach skomponowany dla kobiet otwartych i pewnych siebie. 

Wanderlust Dream otwiera bergamotka, czerwona porzeczka i melon z domieszką włoskiej mandarynki. Akord serca to idealne połączenie płatków jaśminu i cyklamenu, a całość dopełnia baza złożona z białego piżma oraz paczuli i wanilii. Zapach dedykowany jest kobietom, które chcą̨ podkreślić swoją zmysłowość i elegancję. 

Joyful Revel to zapach inspirujący swoją elegancją. Nuty zimnych przypraw i cytrusów uzupełniono akordami orchidei. Kompozycję bazy budują zmysłowe i ciepłe akcenty drzewa sandałowego i bursztynu. Zapach przeznaczony na wyjątkowe okazje dla kobiet celebrujących życie, z jednej strony lubiących się wyróżnić, z drugiej zaś tajemniczych. 

Girl Bloom to nowoczesny, kobiecy, elegancki i wyrafinowany zapach pożądania. Świeżość owoców takich jak cytryna oraz jabłko miesza się z zapachem kwiatów jaśminu, bzu oraz konwalii. Dopełnia go bursztyn oraz cedr. 

Sunny Sparkle – energetyczny i świeży. Zapach otwiera osłodzona zielona herbata z odrobiną cytryny i bergamotki. Akord serca to idealne połączenie płatków róży oraz jaśminu. Całość dopełnia baza złożona z białego piżma oraz paczuli. 

W każdej z tych linii zapachowych dostępne są następujące formaty:

Woda toaletowa 50 ml – 59,99 zł

Woda toaletowa 30 ml – 44,99 zł

Zapachowy spray z atomizerem 75 ml – 19,99 zł

Zapachowy dezodorant w sprayu 150 ml – 10,99 zł

  • Tweet
Słowa kluczowe: C-THRU – odkryj zapach idealny dla siebie… i wybierz swoje szczęście!, dla kobiet, perfumy, zapach

Polecamy również

Masz oko na jesienne trendy?
ORLY Melrose Avenue – Wszystkie odcienie mody
ORLY Infamous – (Od)cienie sławy

Często czytane:

  • Garnitury na sezon wiosna-lato 2021. Jak je nosić?

    Garnitur to wszystkim znany klasyk, który&...
  • 5 faktów i mitów o cellulicie

    Pojawia się zwykle na pośladkach, udach, c...
  • Mocznik w kosmetykach – poznaj jego właściwości i zalety stosowania!

    Mocznik to substancja o wszechstronny...
  • EKOTYKI już w ten weekend!

    Już w najbliższy weekend 20-22 lutego...
  • Walentynkowe inspiracje od marek FaceBoom i BodyBoom

    Pandemia ograniczyła dostęp do wielu atrak...

Archiwa:

  • Luty 2021
  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Maj 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Maj 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2016
  • Styczeń 2016
  • Grudzień 2015
  • Listopad 2015
  • Październik 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2015
  • Maj 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014

Kategorie artykułów:

BEAUTY MISSION - portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne pasji i dobrej energii, która uzależnia!

Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej), medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet, zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.

Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

OBSERWUJ NAS

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

© 2017 All right reserved RODENBERGER/BEAUTYMISSION.PL | Wordpress.Edu.pl .

Powered by MC2Systems

TOP
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszym Serwisie, moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z Serwisu, przez firmę RODENBERGER, właściciela Serwisu BeautyMission.pl, z siedzibą w Mysiadle przy ul. Wierzbowej 1. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności, w zakładce O Nas. Zgoda na przetwarzanie danych w ww. celu może być w każdej chwili cofnięta przez żądanie mailowe skierowane na adres: info@beautymission.pl Dowiedz się więcej