Beauty MissionBeauty Mission

  • O nas
    • Beauty Mission – O nas
    • Kontakt
    • Eksperci
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kobieta
    • Kosmetyka, Kosmetologia & Make Up
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaczki
    • Nowości
    • Na słodko bez cukru by Anna Englisz
    • Kobiece Rozmowy
    • Sztuka & Business
  • Mężczyzna
    • Kosmetyka & Kosmetologia
    • Medycyna Estetyczna & Chirurgia Plastyczna
    • Vademecum Zabiegowe
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Strefa
    • Box Automaniaka
    • Nowości
    • Męski Wywiad
    • Sztuka & Business
  • Dziecko
    • Kosmetyka & Pielęgnacja
    • Zdrowie
    • Moda
    • Eko Baby
    • Podróż z Dzieckiem
    • Nowości
    • Wywiad z Mamą
    • Zabawa & Edukacja
  • Wydarzenia
    • Warszawa & Okolice
    • Polska
    • Świat
    • Organizowane przez BeautyMission & Patronackie
  • Polecane
    • Miejsca
    • Salony Kosmetyczne
    • Gabinety & Kliniki Medycyny Estetycznej
    • Vademecum Zabiegowe
    • Kosmetyki
    • Spa i Hotele
    • Sklepy
    • Eko Strefa
    • Kultura
    • Gadżety
  • Konkursy
    • Trwające
    • Zakończone
  • Media
    • Beauty Mission TV
    • Media o Nas
    • Magazyn Beauty Mission
    • Dystrybucja

 

0
czwartek, 21 stycznia 2021 / Artykuł w kategorii: Gadżety, Miejsca, Polecane, Usługi

Wideo marketing kluczem do sukcesu w czasie lockdownu

dwie kobiety na zakupach u patrizi aryton

Koniec roku, kolejny lockdown i zamknięcie galerii – jak polska firma Patrizia Aryton radzi sobie ze sprzedażą i marketingiem w nowych realiach. Formaty video i interakcja z Klientami odpowiedzią na ograniczenia w handlu.

Sprzedaż przez Internet to dziś już nie tylko posty czy reklamy na kanałach social media, to również wideo marketing. Odpowiadając na nowe potrzeby Klientek, marka Patrizia Aryton rozwija działania live przedstawiając szereg informacji dotyczących firmy i aktualnej kolekcji, ale nie tylko. To także spotkania edukacyjne, z których odbiorca czerpie widzę o modzie, tkaninach i produkcji.

Cykl na Instagramie

Wszystko zaczęło się wiosną 2019 roku, kiedy na kanale instagramowym Patrycji Cierockiej-Szumichory – Dyrektor Kreatywnej, rozpoczął się cykl o świadomym budowaniu swojego wizerunku. Będąc doświadczoną projektantką i technologiem, zaczęła się dzielić informacjami o stylu wplatając kulisy powstawania kolekcji. Ciekawostki o tkaninach, kolorystyce i jakości miały pozytywny odzew wśród Klientek. Marka, która w sezonie jesień-zima 2020 zrezygnowała z używania dodatków futrzanych, mając świadomych odbiorców wprowadziła element edukacyjny do swojej komunikacji. Zmiana modelu konsumpcji, zachowań i potrzeb Klientów oraz wymuszony panującą sytuacją rozwój handlu w Internecie to wyzwanie, z którym nie tylko musi sobie poradzić marka Patrizia Aryton z segmentu dóbr luksusowych, ale również brandy komercyjne czy bardzo niszowe. Amerykańska firma HubSpot zbadała, iż użycie w treści email’a słowa 'wideo' powoduje wzrost otwarcia wiadomości o 19%!

„Bacznie obserwujemy social media, razem z zespołem szybko reagujemy na nowe formy kontaktu, które wprowadzają różne platformy w sieci. W czasie lockdown’u wśród Klientek zauważyliśmy duże zainteresowanie tematami związanymi z marką Patrizia Aryton. Są bardziej świadome niż kilka lat temu, ciekawią je już nie tylko stylizacje, ale również procesy produkcyjne czy historia polskiej, rodzinnej firmy.” – zdradza Justyna Sobierajska-Gadzińska, e-commerce marketing manager. Marka odnotowała, iż profesjonalnie zaplanowane spotkania live mają bezpośredni wpływ na sprzedaż kolekcji i wzrost zainteresowania.

Tak jest z odcinkami, które prowadzi co piątek Magdalena Właszynowicz, product manager i doradca wizerunkowy. Proponowane przez nią stylizacje są kupowane w całości po zakończonej relacji, a część z Klientek na podstawie porad uzupełnia swoją garderobę nowościami z kolekcji. Warto w tym momencie wspomnieć, że każda kolekcja w marce Patrizia Aryton jest projektowana tak, aby produkty można było łączyć między różnymi sezonami.

Bloki tematyczne

Marka Patrizia Aryton wprowadziła kilka bloków tematycznych, które porusza podczas spotkań na żywo m.in. Zestawy stylistki, Słownik tkanin, Budowanie stylu czy Alfabet mody. Ten ostatni, emitowany we wtorki, cieszy się największą popularnością i prowadzi go Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora. Premierowy odcinek z literą A zobaczyło ponad 4 tysiące fanek marki, a średnio live z Alfabetem mody ogląda 3,5 tysiąca osób. Wśród poruszanych zagadnień oprócz tematyki związanej z projektowaniem, główna projektantka brandu opowiada o kulisach produkcji, a nawet pokazuje szwalnię czy proces wybierania tkanin do nowej kolekcji.

Pokazanie fanom niedostępnych dla nich miejsc, odsłonięcie kurtyny firmy odniosło sukces i zbiera przed monitorami laptopów czy smartfonów nowych odbiorców, którzy mają potencjał na pozostanie wiernym Klientem marki. Badania Meaningfull Brands z 2019 roku dowodzą, że aż 77% konsumentów szuka marek, które podzielają ich wartości oraz bliski im jest ten sam światopogląd. Otwartość, spontaniczność, a przede wszystkim wiedza prowadzących spotkania live okazała się idealnym wsparciem marketingu i sprzedaży w niepewnych czasach.

„Od samego początku powstania marki Patrizia Aryton, moim rodzicom zależało na transparentności. To słowo, które od pół roku mocno wybrzmiewa na rynku mody. Ze mną jest od dziecka. Będąc świadkiem powstawania firmy, mając niespełna 10 lat, uwielbiałam podglądać moją Mamę, Danutę jak dobiera tkaniny, pracuje przy konstrukcji i planuje kolekcje. Dzięki wspomnieniom, obserwacji pracy od najmłodszych lat oraz świetnej nauczycielce mogę podzielić się wiedzą i poradami z naszymi Klientkami.” – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

Regularne spotkania live z siedziby firmy są urozmaicane wycieczkami po hali produkcyjnej, atelier projektowym czy pracą w terenie. Klientki cenią kreatywność oraz edukacyjną formę rozmów online na temat mody. „Pamiętam kiedy planowałam live na temat tkaniny – alpaki, czułam, że chciałabym by to spotkanie było inne niż wszystkie. Razem z projektantką Alicją Kaiser odwiedziłyśmy Fundację Alpak na Kaszubach, aby przybliżyć ten 'egzotyczny' temat naszej publiczności. Te cudowne zwierzęta nie tylko dostarczają wysokogatunkowej wełny, ale też biorą udział w terapiach, sesjach sensorycznych.” – wspomina główna projektantka marki. Niezwykle cenne, dodatkowe informacje pojawiające się w rozmowie zostały docenione przez Klientki. Live ze spaceru z alpakami obejrzało prawie 4,5 tysiąca osób.

Wirtualne zakupy

Oprócz spotkań w formie live, firma uruchomiła funkcje Wirtualne zakupy, które odbywają się przy pomocy aplikacji @whatsapp. To idealne rozwiązanie dla Klientek, które nie mogą zrobić zakupów w zamkniętych galeriach handlowych, a są niepewne podczas zakupów online, do których przyznaje się już 70% badanych w raporcie „Świadomy Konsument”. Podczas rozmowy można skorzystać z profesjonalnego doradztwa doświadczonych sprzedawców, którzy bardzo często właściwie od zawsze w salonach marki Patrizia Aryton pełnili rolę personalnych stylistów. Rozmowa daje dodatkowe możliwości jak połączenia przez kamerę, podczas, którego omawiane produkty są pokazywane Klientce, jednoczenie omawiane z propozycją stylizacji.

Dzięki nowym metodom w 2020 roku marce Patrizia Aryton udało się zwiększyć przychody z e-commerce. Zaplanowane w gronie profesjonalistów działania i wprowadzone rozwiązania po raz kolejny stawiają rodzinną markę z Kaszub wśród liderów rynku odzieżowego w Polsce. Firma w 2021 roku planuje kontynuować oraz rozwijać wideo marketing uzupełniając komunikację w jakościowe i bogate treści.

  • Tweet
Słowa kluczowe: moda, online, patrizia aryton, Wideo marketing kluczem do sukcesu w czasie lockdownu. O nowościach w komunikacji Patrizia Aryton., wideo zakupy, wirtualne zakupy

Polecamy również

2 nowe peelingi w ofercie marki BodyBoom
Wolumetria z REVANESSE CONTOUR
212 VIP Wild Party by Carolina Herrera

Często czytane:

  • Garnitury na sezon wiosna-lato 2021. Jak je nosić?

    Garnitur to wszystkim znany klasyk, który&...
  • 5 faktów i mitów o cellulicie

    Pojawia się zwykle na pośladkach, udach, c...
  • Mocznik w kosmetykach – poznaj jego właściwości i zalety stosowania!

    Mocznik to substancja o wszechstronny...
  • EKOTYKI już w ten weekend!

    Już w najbliższy weekend 20-22 lutego...
  • Walentynkowe inspiracje od marek FaceBoom i BodyBoom

    Pandemia ograniczyła dostęp do wielu atrak...

Archiwa:

  • Luty 2021
  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Maj 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Lipiec 2017
  • Czerwiec 2017
  • Maj 2017
  • Kwiecień 2017
  • Marzec 2017
  • Luty 2017
  • Styczeń 2017
  • Grudzień 2016
  • Listopad 2016
  • Październik 2016
  • Wrzesień 2016
  • Sierpień 2016
  • Lipiec 2016
  • Czerwiec 2016
  • Maj 2016
  • Kwiecień 2016
  • Marzec 2016
  • Luty 2016
  • Styczeń 2016
  • Grudzień 2015
  • Listopad 2015
  • Październik 2015
  • Wrzesień 2015
  • Sierpień 2015
  • Lipiec 2015
  • Czerwiec 2015
  • Maj 2015
  • Kwiecień 2015
  • Marzec 2015
  • Luty 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014

Kategorie artykułów:

BEAUTY MISSION - portal dla Uzależnionych od Piękna

Portal Beauty Mission powstał w 2013 roku. W roku 2015 uzyskaliśmy dofinansowanie unijne na jego dalszy rozwój i projekty. Beauty Mission to nie tylko strona w internecie – to ludzie, którzy go tworzą i działania, które promują, organizują, wdrażają. To miejsce pełne pasji i dobrej energii, która uzależnia!

Celem Beauty Mission jest stworzenie przestrzeni gdzie można uzyskać przydatną wiedzę z zakresu m.in.: kosmetyki (również kolorowej), medycyny estetycznej, kosmetologii, trendów eko, jak również strefy, gdzie każdy będzie mógł podzielić się swoim przeżywaniem codziennego piękna. Ideą przewodnią Beauty Mission jest budowanie świadomości konsumenckiej rynku beauty. Na łamach Beauty Mission staramy się opisywać trendy panujące w branżach urodowych oraz na mapie eko. Przybliżamy Czytelnikowi zarówno rynek polski jak i zagraniczny, opisujemy rzetelnie zabiegi, produkty kosmetyczne, tendencje oraz interesujące imprezy. Od 2015 roku rozszerzyliśmy swoje działania o nowe kategorie takie jak: zdrowie, biznes, kultura i sztuka, motoryzacja i moda. Oprócz Kobiet, zapraszamy także Mężczyzn. Dodaliśmy również zakładkę poświęconą Dzieciom, bo bez nich Świat byłby pozbawiony piękna. Działamy charytatywnie i wspieramy organizacje kobiece, ale nie tylko. Promujemy młode talenty i ciekawe osoby, jak również przedsięwzięcia i imprezy. Jesteśmy tam gdzie dzieje się coś ciekawego.

Beauty Mission stawia sobie za cel współpracę z ekspertami, profesjonalistami aby wiedza, którą przekazuje była poparta doświadczeniem i pasją. O wszystkim o czym piszemy, informujemy Czytelników na bieżąco na naszych portalach społecznościowych.

Dołącz do sieci Uzależnionych od Piękna! Czekamy właśnie na Ciebie!

OBSERWUJ NAS

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram

© 2017 All right reserved RODENBERGER/BEAUTYMISSION.PL | Wordpress.Edu.pl .

Powered by MC2Systems

TOP
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszym Serwisie, moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania z Serwisu, przez firmę RODENBERGER, właściciela Serwisu BeautyMission.pl, z siedzibą w Mysiadle przy ul. Wierzbowej 1. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności, w zakładce O Nas. Zgoda na przetwarzanie danych w ww. celu może być w każdej chwili cofnięta przez żądanie mailowe skierowane na adres: info@beautymission.pl Dowiedz się więcej