- 1
- 2
Piękno zwrócone ku naturze, działania stawiające w sercu marki ideę poszanowania planety i mądrego gospodarowania jej zasobami. To punkt wyjścia dla zielonego wydarzenia marki Garnier, która z płynącej po Wiśle barki opowiedziała o swojej długofalowej strategii pod hasłem Green Beauty. Zaproszeni goście mogli wziąć w nim udział nie wychodząc z domu – wydarzenie w całości obyło się w formie on-line. E-event współprowadziły ambasadorki marki Garnier – aktorki
fot. Piotr Ryczko Marta Król – jedna z najciekawszych współczesnych aktorek teatralnych i kinowych. Jej ostatnia rola w filmie Piotra Ryczko – Jestem REN, to majstersztyk gry aktorskiej. Kobieta interesująca i inspirująca. Szalona pasjonatka życia, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Nasze wirtualne spotkanie pełne jest emocji i słów, które zostają w nas na dłużej, każą zwolnić i zastanowić się, co w życiu jest naprawdę ważne. fot. Adam Bondarowicz
Naturalne preparaty mają niezwykłą moc, dlatego od wieków całe społeczeństwa sięgają po to co dała nam ziemia, po zioła, owoce, warzywa, nawet wtedy, gdy medycyna jest bezsilna. Prawdą też jest, że suplementy nie leczą, bo na wirusy nikt jeszcze nie wymyślił cudownego środka i byłoby skrajnie nieodpowiedzialne, gdyby ktoś stwierdził, że jakiś suplement nas wyleczy. Ale z całą pewnością preparaty naturalne wspomagają naszą odporność i czynią nasz organizm silniejszym do walki
Z Olgą Kozierowską spotykam się w warszawskim Studio Chmury. Za oknem deszcz. Lubię deszcz. Jest z chmur. Zza chmur wychodzi Słońce i otwiera drzwi. Zaczynamy rozmowę… Dorota Oyrzanowska: Pani Olgo, Pani z wykształcenia jest… Olga Kozierowska: Z wykształcenia jestem ekonomistką. Ukończyłam University of Plymouth a także Amsterdam School of Business, na kierunku Master of Art in International Business Administration oraz Uniwersytet Warszawski na wydziale Zarządzania i Marketingu.
– Swoją książkę kieruję do kobiet, które utknęły w toksycznych bądź niesatysfakcjonujących relacjach i czują, że chcą żyć inaczej, że chcą być szczęśliwe, ale nie wiedzą, co dalej. Do kobiet, które chcą zobaczyć, co to znaczy “miłość od siebie do siebie” i chcą ją budować. Do kobiet, które nie rozumieją, dlaczego mają za sobą wyłącznie nieudane relacje. Do kobiet, które pragną w końcu skoncentrować się na sobie. Do kobiet, które wszystko zaczynają od nowa. – wylicza
Młoda, piękna, zdolna. Od kilku lat podbija nie tylko polski świat mody, ale również polską branżę kosmetyczną. Tworzy kreacje dla wymagających kobiet oraz kosmetyki do makijażu, które pokochało już tysiące Polek. O kim mowa? O wietnamskiej projektantce Kelly Truong tworzącej pod marką Kelly Couronne. Jak to się stało, że pojawiłaś się w kraju nad Wisłą? Przyjechałam do Polski kilkanaście lat temu odwiedzić rodziców, którzy zamieszkali w Polsce. Chciałam nauczyć się polskiego
Cherry Soap to nowa marka kosmetyków, ręcznie wytwarzanych w małej rodzinnej manufakturze,stworzona przezEwelinę i Grzegorza Niklas. Co ich zainspirowało do spróbowania swoich sił w branży beauty, opowiadają Ilonie Adamskiej. Ilona Adamska: Od ponad 2 lat działacie mocno w branży beauty, zajmując się produkcją i dystrybucją kosmetyków Cherry Soap. Skąd zamiłowanie do tej dziedziny biznesu i czy faktycznie jest to atrakcyjny rynek, jeśli chodzi o własną działalność gospodarczą? Ewelina i Grzegorz Niklas:Pomysł
Już za niecały tydzień huczna premiera książki „Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej”, której patronem medialnym jest Beauty Mission oraz finał plebiscytu PRESTIŻOWY PRODUKT ROKU 2019. Szykuje się super impreza Ponad 250 gości spodziewają się organizatorzy gali PRESTIŻOWY PRODUKT ROKU 2019, połączonej z medialną premierą książki „Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej”, której pomysłodawczynią i wydawcą jest Ilona Adamska. Spotkanie
Co sprawia, że czuję się szczęśliwą i spełnioną kobietą? Moje motto: Alleluja i do przodu! „I ty możesz zostać modelką” Na rynku ukazała się najnowsza książka autorstwa cenionej i lubianej dziennikarki Doroty Wellman. Tym razem nie jest to intelektualny przewodnik filozoficzny, ale bardzo osobista opowieść o tym, co sprawia, że czuję się szczęśliwą i spełnioną kobietą. W tej podróży towarzyszą jej cztery wyjątkowe kobiety – jej przyjaciółki, które poznawała przez lata
– Biznes bez pasji jest możliwy, ale nie daje zadowolenia i nas nie uskrzydla. My mamy to szczęście, że kochamy swoją prace i dzięki temu mamy stale nowe pomysły, dzięki którym możemy rozwijać naszą firmę. Daję nam to satysfakcję, ale także i pieniądze. I to jest właśnie pozwala nam osiągnąć SUKCES– mówi Justyna Kochańska, właścicielka firmy Koch Optical. Skąd pomysł na założenie firmy KOCH OPTICAL? Firma KOCH OPTICAL jest małą
Wydanie świąteczne to wydanie specjalne. Koniec roku to czas podsumowań i wyciszenia. Wydanie świąteczne wpisuje się w magię świąt nie tylko nową szatą graficzną ale i tematyką oraz klimatem wydania. Zapraszamy do lektury rozmów z ciekawymi kobietami, zapoznaniem się z tajnikami medycyny estetycznej oraz kosmetologii. W świątecznym wydaniu podpowiadamy również, co możemy kupić pod choinkę osobom najbliższym. Zapraszamy do wspólnej zabawy konkursowej. Czekają wspaniałe nagrody! Wesołych Świąt!
Czy rzeczywiście mężczyzna to ROZUM, a kobieta to INTUICJA? Sławomira Pochylska zaprzecza tym stereotypom. Z wykształcenia matematyk, informatyk, zarządca nieruchomości, z zamiłowania natomiast filozof matematyki i fizyk kwantowym. Nam opowiada o swojej karierze i najbliższej premierze swojej książki. Ilona Adamska: Z wykształcenia jest Pani matematykiem, informatykiem, zarządcą nieruchomości. Z zamiłowania filozofem matematyki i fizykiem kwantowym. Skąd zainteresowanie tymi dziedzinami nauki? Sławomira Pochylska: Mój tato był matematykiem. Jego brat fizykiem. Od dzieciństwa
Motywacja pobudza nas do działania. Dzięki niej jesteśmy bardziej produktywni i lepiej koncentrujemy się na naszych zadaniach. Mamy więcej energii i pomysłów, co z kolei pozwala nam szybciej realizować zaplanowane cele. Jest to więc bez wątpienia stan, który warto w sobie pielęgnować, ale niestety nie zawsze nam to wychodzi. W natłoku różnych spraw łatwo jest o tym zapomnieć. Jesteśmy tak pochłonięci codziennością, że zapominamy o tym, co jest dla nas ważne i tym samym
Ponad 60 procent Polek ma duży biust. Duże piersi są niewątpliwie atrybutem kobiecości. Jednak ich właścicielki, zamiast cieszyć się ze swych krągłości, ubolewają często nad rozmiarem swojego biustu. Ten bowiem potrafi przyprawić niejedną kobietę o ból głowy i nierzadko stanowi źródło problemów nie tylko estetycznych, ale i zdrowotnych. Jak wynika z badania zrealizowanego w ponad 70 salonach brafittingowych w całej Polsce, ponad 60 proc. Polek ma duże piersi. Z okazji Dnia
Emocje towarzyszą nam na każdym etapie naszego życia i mają nie tylko ogromny wpływ na nasze myśli i uczucia, ale także determinują nasze zachowanie oraz dostarczają informacji o nas samych i naszych potrzebach. Umiejętne zarządzanie emocjami pozwala na lepsze radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz na budowanie udanych relacji międzyludzkich. W związku z tym, że odgrywają one tak wielką rolę w naszym życiu, poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które pomogą Ci efektywnie radzić sobie z niepożądanymi
Dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholog motywacji, ekspert kampanii „Moc w zasięgu ręki” Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, jak to się dzieje, że każdego dnia masz energię, aby wstać z łóżka i stawiać czoła codziennym obowiązkom? Najczęściej uważamy to za oczywiste, traktując samych siebie jak mechanizm perpetuum mobile, nie poświęcając tematowi zbyt wiele uwagi. Refleksja przychodzi zazwyczaj dopiero wtedy, gdy pewnego dnia nagle energia znika, a my zupełnie nie mamy zasobów
Izabella Markiewicz, właścicielka Butik Caffe o modzie, kulinariach i podróżach. Ilona Adamska: Kulinaria, moda i podróże to Twoje największe pasje. Skąd zamiłowanie do dobrej kuchni i świata fashion? Rodzinne korzenie czy raczej przypadek? Izabella Markiewicz: Przyszłam na świat we wrześniu jako zodiakalna waga. Ten znak ma to do siebie, że ludzie pod nim urodzeni mają zamiłowanie do wszystkiego, co dobre. Mają również artystyczną duszę i są bardzo ciekawi świata. Od dziecka rodzice
Drogie Blogerki, Drodzy Blogerzy! Startujemy z akcją Meet The Bloggers. Na łamach letniego wydania eMagazynu Beauty Mission pierwszych 10 Blogerek/ów, będzie miało szansę przedstawić się Czytelnikom eMagazynu Beauty Mission. Ponieważ wielu z Was dopiero zaczyna swoją przygodę z Blogiem publikacja będzie w bardzo symbolicznej cenie. Będziemy promować Was poprzez: – eMagazyn Beauty Mission – portal BeautyMission.pl – portal NowyNowaNowe.pl – media