Za pomysłodawcę kurtek puchowych uważa się alpinistę, Georga Flincha, który w latach 30 XX wieku podjął się stworzenia jej prototypu. Z czasem ten termiczny dodatek 'prosto z gór' trafił na wybiegi mody i do kolekcji największych projektantów. To czego Klienci szukają najczęściej to wygoda, funkcjonalność i ciepło. Firma Cellbes pochodząca z chłodnej Szwecji ma w swojej ofercie spory wybór kurtek w najmodniejszych kolorach i fasonach. Trochę słońca Postaw na barwy, nie bój się wyróżnić na spacerze
GET THE LOOK Badania pokazują, że niebieski jest najczęściej podawany jako pierwszy ulubiony kolor. To barwa, która symbolizuje spokój, tolerancję czy pogodę ducha. Nic dziwnego, że zestaw w niebieskim kolorze od polskiej marki Patrizia Aryton podbił serca miłośniczek mody. Ostatnio podczas wizyty w studio DDTVN swoją stylizacją zachwyciła aktorka Julia Kamińska. Zobacz gwiazdy w przyciągającym wzrok zestawie.
Szwedzka marka Cellbes wprowadza na rynek nową kategorię – odzież do jazdy konnej w rozmiarach 34-64. Kolekcja dla Kobiet inspirowana stylem życia i pasją. W Cellbes chcemy wzmocnić pewność siebie u Kobiet i robimy to w sposób zrównoważony, angażujący i inspirujący. Nasze kolekcje dostępne są w rozmiarach od 34 do 64, dlatego jesteśmy bardzo dumni, że poszerzyliśmy nasz asortyment i możemy teraz zapewnić wszystkim Kobietom również wyjątkową odzież do jazdy konnej. To kolekcja
Za oknem robi się coraz chłodniej, dnia stają się coraz krótsze, a na niebie zamiast słońca częściej widzimy deszczowe chmury. Początek października to najlepszy moment na skompletowanie jesiennej garderoby. Szukając nowych stylizacji warto sprawdzić propozycje polskich projektantów! Co będzie modne w nadchodzącym sezonie? Na to pytanie najlepiej odpowiedzą twórcy biorący udział w wydarzeniu Overview! Impreza odbędzie się 10 października, na Mysiej 3, w Warszawie. Składa się z dwóch
Choć za oknami pogoda rozpieszcza nas ciepłymi promieniami słońca, już warto pomyśleć o nadchodzącej jesieni i zimie. Obserwujemy trendy prosto ze Szwecji, w której wiatr i chłodne dni mają wpływ na powstające kolekcje. Marka Cellbes (www.cellbes.pl) na nadchodzący sezon przygotowała sporo oryginalnych modeli odzieży wierzchniej, która sprawdzi się podczas zimnej aury. Lekkie, puchowe kurtki z efektownym pikowaniem to hit w ofercie nadbałtyckiego brandu. Dostępne w kilku wersjach kolorystycznych, są
Druga odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” Moda jest indywidualnym zjawiskiem, które towarzyszy nam od urodzenia. Szczególnie bliska Kobietom, które były inspiracją do drugiej odsłony kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” rodzinnej firmy Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2020. Pewne siebie, odpowiedzialne i świadome swoich wyborów, spełniające się w życiu codziennym oraz biznesowym, przemierzające świat według swoich zasad. Takie są
Co roku Yon-ka przygotowuje specjalną limitowaną edycję swojego najlepiej sprzedającego się produktu na świecie (co 3 minuty sprzedaje się 1 sztuka!) – LOTIONU YON-KA W tym roku, marka postanowiła kooperować z utalentowaną rysowniczką mody Lovisą Burfitt. Lovisa jest Skandynawką, mieszka na południu Francji, a na swoim koncie ma współpracę między innymi z Harrodsem, Jimmy Choo, Guerlain, Vogue i Elle. W tym roku LOTIONY Yon-ka ubrane są w butelki
Po raz kolejny marka ECCO prezentuje innowacyjną kolekcję łączącą skandynawską prostotę, elegancję i ultranowoczesny komfort, tym razem w najnowszej odsłonie damskich tenisówek ECCO SIMPIL. Każda kobieta poszukująca wysokiej jakości i wygody znajdzie w kolekcji ECCO SIMPIL obuwie, które pomoże jej stworzyć nowoczesne codzienne stylizacje. Modele z kolekcji ECCO SIMPIL na sezon SS20, poza swoją wygodą, wyróżniają się nowoczesną i smukłą sylwetką, która doskonale skomponuje
W dobie pandemii trudna sytuacja nie omija nikogo. Problemy w funkcjonowaniu dotykają również branżę modową i kosmetyczną – trudności przeżywają zarówno mniejsze polskie marki, jak i silne brandy o ugruntowanej pozycji na rynku. Dla wielu rodzimych producentów nasze wybory zakupowe będą miały teraz szczególne znaczenie. Akcja #KupujCoPolskie podjęta przez 12 polskich marek lifestylowych, z inicjatywy BodyBoom, pokazuje, że warto łączyć siły i działać solidarnie, nie tylko w obliczu zagrożenia COVID-19.
Nowy lookbook sukienek brandu Cellbes napawa optymizmem! Marka, która od ponad 65 lat ubiera Kobiety bez względu na wiek czy rozmiar kolejny raz zaskakuje. Kolorowe projekty z nowej kolekcji sukienek prezentują fanki firmy, które poddały się wyjątkowej metamorfozie. Nowe trendy Nie od dziś wiadomo, że dobrze dobrana sukienka to połowa sukcesu udanego spotkania. Wspólne celebrowanie chwil z przyjaciółkami – imieniny, ślub, a może szalony wieczór z karaoke? Na takie okazje
Przyglądamy się namiętności kobiet do koloru zielonego, który po zimowej aurze zwiastuje nadejście ciepłych dni i jest uosobieniem naszej tęsknoty za przyrodą. Zieleń w manicure, jako prawdziwa gwiazda wiosennej palety barw, ma do zaoferowania bogactwo odcieni, dodających nam siłę i energię na nadchodzące tygodnie. Turkus, jako jeden z silniejszych trendów kolorystycznych w sezonie wiosna – lato 2020 oglądaliśmy między innymi na wybiegach Miu Miu i Bluemarine. Kolor przywodzący na myśl
Kolekcja Nudo zawitała na salony jubilerskie w roku 2001. Od tego czasu dynamicznie się rozwija, zyskując ogromną ilość wielbicielek. Obecnie jest najbardziej rozpoznawalną serią marki Pomellato. W ozdobach Nudo pierwsze skrzypce odgrywają kolorowe kamienie, gra światła i niecodzienne kształty. Pojawia się w nich pojedynczy kamień „nudo” oznaczający „nagi”. To on ma przyciągać uwagę i odgrywać tu najważniejszą rolę. W kolekcji Nudo znajdziemy kamienie Maxi
Wiosna w Poznaniu rozpoczęła się w tym roku nieco szybciej – Targami Mody Poznań, które odbyły się w dniach 19-20.02.2020. Na stoiskach słychać było rozgorzałe dyskusje i negocjacje, a przepiękne kolekcje na nadchodzące sezony: wiosna-lato 2020 i jesień-zima 2020-2021 zrobiły ogromne wrażenie na zwiedzających. Dwa dni Targów Mody Poznań minęły w atmosferze wielu merytorycznych spotkań, ciekawych dyskusji oraz biznesowych ustaleń. Branża mody zmienia się niezwykle dynamicznie, a mimo to,
W czasach przewagi kultury masowej warto docenić oryginalność i niepowtarzalność. Temu celowi sprzyja organizowany już po raz drugi przegląd trendów polskich projektantów OVERVIEW. Organizatorzy imprezy zaznaczają, że zależy im na promowaniu świadomych zakupów – dbałości o jakość i pochodzenie produktu. OVERVIEW ma na celu prezentację i promocję polskiej, autorskiej mody. Pokazanie jej siły i różnorodności. Impreza pod patronatem Beauty Mission, odbędzie się 14 marca na Mysiej 3 w Warszawie.
Rusza „miejski” projekt Targów Mody Poznań i partnerów, który odbędzie się w dniach 17-23.02.2020. Celem projektu jest poszerzanie świadomości mieszkańców Poznania oraz osób przyjeżdżających do miasta w celach biznesowych i turystycznych, że miasto pełne jest modnych miejsc, związanych dosłownie i w przenośni z branżą „fashion”. Termin, w którym organizowany jest projekt, również nie został wybrany przypadkowo. Równolegle w tym czasie odbywają się Targi Mody Poznań. 19 i 20.02.2020 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich spotkać
Miękkie, przyjemne w dotyku tkaniny, dyskretny blask i wyszukana elegancja tak w prosty sposób można zdefiniować styl glamour. Kojarzony z amerykańskimi willami gwiazd szybko stał się modny w apartamentach na całym świecie. W kolekcji Cellbes znajdziesz mnóstwo dodatków w kolorze różowym i złotym, które wprowadzą odrobiny luksusu do Twojego wnętrza. CELLBES.PL
Mocne kolory i oryginalne grafiki przypominające krainę baśni to znak rozpoznawczy Helen Dardik– kreatywnej ilustratorki urodzonej nad Morzem Czarnym. Artystka po raz drugi stworzyła limitowaną kolekcję dodatków do domu na sezon wiosenny 2020 dla marki Cellbes.pl, wyróżniającą się nasyconymi barwami i najwyższej jakości wykonaniem. Kolorowe projekty pozwolą przenieść się do świata magii i dziecięcej fantazji. Helen Dardik to profesjonalistka pod względem projektowania wzorów i przyciągających wzrok elementów. Ilustratorka,
Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze trendy. W projekcie i towarzyszących mu eventach udział może wziąć każdy odwiedzający Poznań, a zwłaszcza osoby, których celem są Targi Mody Poznań. Będzie on świetnym uzupełnieniem targowej imprezy i z pewnością zaspokoi