Między 10 a 30 stycznia wybierzemy największe eko-hity w Polsce! EKOTYKI 2020 to wyjątkowe nagrody dla branży kosmetyków naturalnych, przyznawane przez organizatora targów Ekotyki, które od 2017 roku odbywają się w Krakowie i Katowicach, a od niedawna także online. Ekotyki to nie tylko wydarzenie – to jedyna w swoim rodzaju społeczność miłośników (głównie miłośniczek) naturalnej pielęgnacji i świadomego dbania o siebie. Organizatorzy Ekotyków postanowili uhonorować najlepsze naturalne produkty, inicjatywy ekologiczne i wyróżnić firmy za ich
Diamentowe serce – najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży Zdrowia i Urody. Certyfikacja Krajowa zaprasza do udziału w ogólnopolskim programie promocyjnym Best of Health & Beauty 2020 W programie nagrodzone zostaną podmioty nierozerwalnie związane z branżą zdrowia i urody: luksusowe obiekty Wellness & SPA, hotele gabinety medycyny estetycznej kliniki stomatologiczne salony fryzjerskie producenci i dystrybutorzy kosmetyków suplementy diety firmy cateringowe zaawansowane technologie urządzeń do gabinetów medycyny estetycznej
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Francuska marka dermokosmetyczną Bioderma razem z portalem Znany Lekarz oraz z merytorycznym wsparciem Opieka.Farm uruchamia kampanię w ramach, której udostępni pacjentom około 700 bezpłatnych konsultacji dermatologicznych online. Całość odbędzie się w ramach kampanii organizowanej przez Bioderma „Ty czujesz, my dbamy”. Celem kampanii jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały
Piękno zwrócone ku naturze, działania stawiające w sercu marki ideę poszanowania planety i mądrego gospodarowania jej zasobami. To punkt wyjścia dla zielonego wydarzenia marki Garnier, która z płynącej po Wiśle barki opowiedziała o swojej długofalowej strategii pod hasłem Green Beauty. Zaproszeni goście mogli wziąć w nim udział nie wychodząc z domu – wydarzenie w całości obyło się w formie on-line. E-event współprowadziły ambasadorki marki Garnier – aktorki
MEDYCYNA ESTETYCZNA I ANTI-AGING W NAJLEPSZYM WYDANIU! Gabinet Dr Andrzej Ignaciuk i Partnerzy, dedykowany głównie medycynie estetycznej i anti-aging to nowa lokalizacja i rozszerzenie działalności gabinetu dra Andrzeja Ignaciuka, który dotychczas znajdował się przy Al. Przyjaciół. W skład zespołu wchodzą wysokiej klasy specjaliści w swojej branży z ogromnym doświadczeniem (kilkunastoletnim a nawet kilkudziesięcioletnim) w: medycynie estetycznej, medycynie anti-aging, chirurgii, ginekologii, dermatologii i laseroterapii, powszechnie znani w kraju i za granicą. Gwarantują oni
Wraz z końcem stycznia rozpoczyna się całoroczny i ogólnopolski cykl spotkań z ekspertami dla klientów Sephora i wszystkich fanek piękna – Sephora Beauty Lab. To niepowtarzalna okazja do tego, aby podczas jednej sesji z ekspertami dowiedzieć się więcej o świecie kosmetyków oraz uzyskać profesjonalne, dogłębne wskazówki związane z ich doborem. W jednym miejscu Sephora zgromadziła ekspertów najlepszych, światowych marek, którzy doradzą jak profesjonalnie pielęgnować skórę twarzy, dobiorą
Ponad 60 osób zjawiło się 17 grudnia w ekskluzywnych wnętrzach salonu BoConcept przy ulicy Woronicza w Warszawie, by wspólnie z Iloną Adamską świętować 13. urodziny wydawnictwa I.D.Media. Gospodyni wydarzenia zapewniła wszystkim mnóstwo atrakcji, podkreślając jednocześnie, jak wielką wartość mają dla niej relacje budowane latami ze swoimi partnerami biznesowymi, którzy tak tłumnie zjawili się tego dnia na urodzinowym evencie. – To był magiczny wieczór spędzony w gronie bliskich
Jubileuszowa, 40. edycja Kongresu i Targów LNE już za nami. Ta wyjątkowa edycja najważniejszego wydarzenia dla profesjonalistów z branży beauty była pełna wiedzy na najwyższym, światowym poziomie, pozytywnych emocji i inspirujących spotkań. Najwyższą jakość i wartość wydarzenia potwierdza rekordowa frekwencja – podczas kongresowego weekendu Expo Kraków odwiedziło ponad 11000 profesjonalistów, a 8500 osób wzięło udział w sesjach edukacyjnych! Fakt, że tak duża grupa specjalistów stawia na ekspercką wiedzę
Miło jest nam poinformować, że zostaliśmy patronem medialnym targów LOOK & beautyVISION. Przygotuj się na kolejną dawkę fryzjerskich i kosmetycznych emocji! Rozpoczynamy przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beautyVISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ świętować będziemy jubileuszową, 20. edycję! Z pewnością nie zabraknie licznych niespodzianek! Zarejestruj się
13 listopada odbędzie się piąty pokaz z cyklu DOC LAB POLAND HOT SELECTION 2019, prezentującego najciekawsze filmy dokumentalne ostatnich lat. Widzowie zobaczą dokument „Graniczne cięcie” w reżyserii Igora Chojny. Film pokazuje życie i bliską relację dwóch fryzjerek pracujących razem w salonie na przy polsko-niemieckiej granicy. Projekcja organizowana jest we współpracy z FINA, w ramach cyklu Teraz-Wtedy, w siedzibie Filmoteki Narodowej – Instytutu Audiowizualnego w Warszawie. Film
26 września w In1Place w Warszawie odbyła się prezentacja dwóch nowych modeli samochodów Mitsubishi – ASX oraz L200. By podkreślić wyjątkowość premier i innowacyjny charakter marki, polski oddział Mitsubishi Motors po raz kolejny zdecydował się na niestandardowy scenariusz wydarzenia. Marka spod znaku Trzech Diamentów jako pierwszy motoryzacyjny brand w Polsce wykorzystała do prezentacji świata swoich dwóch nowych modeli zjawisko ASMR. Zadanie zorganizowania premiery dwóch modeli,
Kongres KMICE to ogromny SUKCES organizatorów, prelegentów i Uczestników, którzy tak licznie przybyli na spotkanie, że sala Kongresu KMICE by IP CLINIQ Instytut Piękna – pękała w szwach. 2 dni wydarzeń, wyjątkowa 15- minutowa formuła wystąpień, genialnie opracowany program, tematy związane zarówno z kobiecym pięknem, rozwojem osobistym jak i edukacją prozdrowotną – tak wyglądał NAJWIĘKSZY KONGRES KOBIET, zorganizowany przez IP CLINIQ INSTYTUT PIĘKNA. Dziękuję Wszystkim razem i każdemu z osobna-
W czwartek 10 października drzwi Showroomu Platinium Cast zostały oficjalnie otwarte. Tego dnia ulica Mokotowska przypominała Paryski Tydzień Mody przepełniony stylem oraz najgorętszymi trendami tego sezonu. Oprawa wizualna wydarzenia była inspirowana najpiękniejszymi kolorami, jakie przyniosła nam jesień. Wrzosy, dynie, złote balony oraz unoszący się w powietrzu zapach eterycznych olejków zachwyciły gości. Wśród jesiennej aury mogliśmy dostrzec kwiatowe wzory, wyszukane stylizacje
Ruszyła 8 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, której głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Są nimi: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna
Dwa dni wydarzeń, wyjątkowa 15- minutowa formuła wystąpień, genialnie opracowany program, tematy związane zarówno z kobiecym pięknem, rozwojem osobistym jak i edukacją prozdrowotną – już 11 października w G2A Arenie NAJWIĘKSZY KONGRES KOBIET organizowany przez IP CLINIQ INSTYTUT PIĘKNA – czyli druga edycja popularnego na Podkarpaciu Kongresu KMICE. Dyrektor kongresu – Edyta Dedek reprezentująca IP CLINIQ Instytut Piękna i dr Stanisław Mazur prezesa
Przez minione 2 miesiące w 5 perfumeriach Sephora doświadczenie zawodowe zdobywały podopieczne programu FUN. TECH. FUTURE. – programu rozwojowego skierowanego do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka, wkraczających na rynek pracy. W perfumeriach na terenie całej Polski odbyły się również warsztaty z makijażu biznesowego dla 130 dziewcząt uczestniczących w projekcie. Program, którego organizatorem jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, zrealizowano m.in. dzięki funduszom zebranym ze sprzedaży świątecznej maskotki charytatywnej Sephora. Sieć zapowiada
Za nami 3 dni jesiennej edycji Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Minione święto trendów stało się tradycyjnie okazją do testowania i eksperymentowania w świecie beauty. Na odwiedzających czekała przestrzeń pełna warsztatów, pokazów oraz indywidualnych konsultacji, które odbywały się w dedykowanych strefach. Makijażyści partnerskich marek zaprezentowali najgorętsze trendy make up i nowości sezonu jesień-zima 2019/2020, które klienci znajdą w perfumeriach Sephora w całej Polsce.
17 września w warszawskiej restauracji LIF odbyło się śniadanie prasowe, organizowane przez Herbalife Nutrition. W sierpniu tego roku firma wprowadziła na rynek całkiem nowy produkt – Tri Blend Select, pierwszy wegański koktajl proteinowy w swojej ofercie. Tri Blend Select przeznaczony dla osób, dla których ważne jest zdrowie i dobre samopoczucie. Zawiera unikalną kompozycję grochu, komosy ryżowej i siemienia lnianego, tworzących mieszankę proteinową wysokiej jakości.