Piękno zwrócone ku naturze, działania stawiające w sercu marki ideę poszanowania planety i mądrego gospodarowania jej zasobami. To punkt wyjścia dla zielonego wydarzenia marki Garnier, która z płynącej po Wiśle barki opowiedziała o swojej długofalowej strategii pod hasłem Green Beauty. Zaproszeni goście mogli wziąć w nim udział nie wychodząc z domu – wydarzenie w całości obyło się w formie on-line. E-event współprowadziły ambasadorki marki Garnier – aktorki
26 września w In1Place w Warszawie odbyła się prezentacja dwóch nowych modeli samochodów Mitsubishi – ASX oraz L200. By podkreślić wyjątkowość premier i innowacyjny charakter marki, polski oddział Mitsubishi Motors po raz kolejny zdecydował się na niestandardowy scenariusz wydarzenia. Marka spod znaku Trzech Diamentów jako pierwszy motoryzacyjny brand w Polsce wykorzystała do prezentacji świata swoich dwóch nowych modeli zjawisko ASMR. Zadanie zorganizowania premiery dwóch modeli,
Światowy Dzień Walki z AIDS jest dobrym powodem do przypomnienia o codziennej pracy na rzecz zapobiegania epidemii i wsparcia osób żyjących z HIV. Stosowanie nowych leków zmieniło oblicze choroby, która ze śmiertelnej stała się przewlekłą. Zmienił się również profil osób, które zakażają się wirusem HIV. Już nie mówimy o szczególnych grupach ryzyka, lecz o ryzykownych zachowaniach, które narażają na zakażenie – każdy, kto podejmuje takie ryzyko, może się zakazić.
Wydanie świąteczne to wydanie specjalne. Koniec roku to czas podsumowań i wyciszenia. Wydanie świąteczne wpisuje się w magię świąt nie tylko nową szatą graficzną ale i tematyką oraz klimatem wydania. Zapraszamy do lektury rozmów z ciekawymi kobietami, zapoznaniem się z tajnikami medycyny estetycznej oraz kosmetologii. W świątecznym wydaniu podpowiadamy również, co możemy kupić pod choinkę osobom najbliższym. Zapraszamy do wspólnej zabawy konkursowej. Czekają wspaniałe nagrody! Wesołych Świąt!
Jest nam niezwykle miło poinformować Państwa, że nasza marka – Projekt Beauty Mission została nominowana do nagrody Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii – Marka Przyjazna Kobietom. Diamenty Kobiecego Biznesu to kolejny, po Lwicach Biznesu projekt magazynu LAW BUSINESS QUALITY, który ma na celu pokazanie, że kobiecy biznes ma wiele twarzy, a za sukcesem stoją nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, kreatywność i wytrwałość. To wyjątkowa okazja do integracji środowiska biznesowego