Diamentowe serce – najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży Zdrowia i Urody. Certyfikacja Krajowa zaprasza do udziału w ogólnopolskim programie promocyjnym Best of Health & Beauty 2020 W programie nagrodzone zostaną podmioty nierozerwalnie związane z branżą zdrowia i urody: luksusowe obiekty Wellness & SPA, hotele gabinety medycyny estetycznej kliniki stomatologiczne salony fryzjerskie producenci i dystrybutorzy kosmetyków suplementy diety firmy cateringowe zaawansowane technologie urządzeń do gabinetów medycyny estetycznej
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Francuska marka dermokosmetyczną Bioderma razem z portalem Znany Lekarz oraz z merytorycznym wsparciem Opieka.Farm uruchamia kampanię w ramach, której udostępni pacjentom około 700 bezpłatnych konsultacji dermatologicznych online. Całość odbędzie się w ramach kampanii organizowanej przez Bioderma „Ty czujesz, my dbamy”. Celem kampanii jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały
Piękno zwrócone ku naturze, działania stawiające w sercu marki ideę poszanowania planety i mądrego gospodarowania jej zasobami. To punkt wyjścia dla zielonego wydarzenia marki Garnier, która z płynącej po Wiśle barki opowiedziała o swojej długofalowej strategii pod hasłem Green Beauty. Zaproszeni goście mogli wziąć w nim udział nie wychodząc z domu – wydarzenie w całości obyło się w formie on-line. E-event współprowadziły ambasadorki marki Garnier – aktorki
MEDYCYNA ESTETYCZNA I ANTI-AGING W NAJLEPSZYM WYDANIU! Gabinet Dr Andrzej Ignaciuk i Partnerzy, dedykowany głównie medycynie estetycznej i anti-aging to nowa lokalizacja i rozszerzenie działalności gabinetu dra Andrzeja Ignaciuka, który dotychczas znajdował się przy Al. Przyjaciół. W skład zespołu wchodzą wysokiej klasy specjaliści w swojej branży z ogromnym doświadczeniem (kilkunastoletnim a nawet kilkudziesięcioletnim) w: medycynie estetycznej, medycynie anti-aging, chirurgii, ginekologii, dermatologii i laseroterapii, powszechnie znani w kraju i za granicą. Gwarantują oni
Wraz z końcem stycznia rozpoczyna się całoroczny i ogólnopolski cykl spotkań z ekspertami dla klientów Sephora i wszystkich fanek piękna – Sephora Beauty Lab. To niepowtarzalna okazja do tego, aby podczas jednej sesji z ekspertami dowiedzieć się więcej o świecie kosmetyków oraz uzyskać profesjonalne, dogłębne wskazówki związane z ich doborem. W jednym miejscu Sephora zgromadziła ekspertów najlepszych, światowych marek, którzy doradzą jak profesjonalnie pielęgnować skórę twarzy, dobiorą
Ponad 60 osób zjawiło się 17 grudnia w ekskluzywnych wnętrzach salonu BoConcept przy ulicy Woronicza w Warszawie, by wspólnie z Iloną Adamską świętować 13. urodziny wydawnictwa I.D.Media. Gospodyni wydarzenia zapewniła wszystkim mnóstwo atrakcji, podkreślając jednocześnie, jak wielką wartość mają dla niej relacje budowane latami ze swoimi partnerami biznesowymi, którzy tak tłumnie zjawili się tego dnia na urodzinowym evencie. – To był magiczny wieczór spędzony w gronie bliskich
26 września w In1Place w Warszawie odbyła się prezentacja dwóch nowych modeli samochodów Mitsubishi – ASX oraz L200. By podkreślić wyjątkowość premier i innowacyjny charakter marki, polski oddział Mitsubishi Motors po raz kolejny zdecydował się na niestandardowy scenariusz wydarzenia. Marka spod znaku Trzech Diamentów jako pierwszy motoryzacyjny brand w Polsce wykorzystała do prezentacji świata swoich dwóch nowych modeli zjawisko ASMR. Zadanie zorganizowania premiery dwóch modeli,
W czwartek 10 października drzwi Showroomu Platinium Cast zostały oficjalnie otwarte. Tego dnia ulica Mokotowska przypominała Paryski Tydzień Mody przepełniony stylem oraz najgorętszymi trendami tego sezonu. Oprawa wizualna wydarzenia była inspirowana najpiękniejszymi kolorami, jakie przyniosła nam jesień. Wrzosy, dynie, złote balony oraz unoszący się w powietrzu zapach eterycznych olejków zachwyciły gości. Wśród jesiennej aury mogliśmy dostrzec kwiatowe wzory, wyszukane stylizacje
Przez minione 2 miesiące w 5 perfumeriach Sephora doświadczenie zawodowe zdobywały podopieczne programu FUN. TECH. FUTURE. – programu rozwojowego skierowanego do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka, wkraczających na rynek pracy. W perfumeriach na terenie całej Polski odbyły się również warsztaty z makijażu biznesowego dla 130 dziewcząt uczestniczących w projekcie. Program, którego organizatorem jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, zrealizowano m.in. dzięki funduszom zebranym ze sprzedaży świątecznej maskotki charytatywnej Sephora. Sieć zapowiada
Za nami 3 dni jesiennej edycji Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Minione święto trendów stało się tradycyjnie okazją do testowania i eksperymentowania w świecie beauty. Na odwiedzających czekała przestrzeń pełna warsztatów, pokazów oraz indywidualnych konsultacji, które odbywały się w dedykowanych strefach. Makijażyści partnerskich marek zaprezentowali najgorętsze trendy make up i nowości sezonu jesień-zima 2019/2020, które klienci znajdą w perfumeriach Sephora w całej Polsce.
17 września w warszawskiej restauracji LIF odbyło się śniadanie prasowe, organizowane przez Herbalife Nutrition. W sierpniu tego roku firma wprowadziła na rynek całkiem nowy produkt – Tri Blend Select, pierwszy wegański koktajl proteinowy w swojej ofercie. Tri Blend Select przeznaczony dla osób, dla których ważne jest zdrowie i dobre samopoczucie. Zawiera unikalną kompozycję grochu, komosy ryżowej i siemienia lnianego, tworzących mieszankę proteinową wysokiej jakości.
W czwartek, 19 września, odbył się event #cleanbeauty z okazji 25-lecia marki jane iredale oraz oficjalnej premiery mineralnego podkładu matująco-kryjącego Beyond Matte®. Gościem specjalnym wydarzenia była Hannah Hatcher, globalna wizażystka i edukatorka. Historia marki zaczęła się w 1994 roku, kiedy to Jane Iredale po wielu latach pracy w branży rozrywkowej, postanowiła stworzyć bezpieczny, mineralny kosmetyk, który nie będzie podrażniał skóry. I tak powstał pierwszy puder sypki Amazing Base®. Od tego
18 czerwca w restauracji „Biała – zjedz i wypij” przy ul. Francuskiej 2 w Warszawie, odbyła się premiera najbardziej apetycznej kolekcji tego sezonu – SABRINA PILEWICZ x MARTINI „BUON APPETITO”. Goście mieli okazję, dosłownie i w przenośni, rozsmakować się w nowej kolekcji torebek Sabriny Pilewicz, która inspirowana jest energetyzującą, a zarazem słodką goryczą ekstraktu z czerwonych pomarańczy, będącym głównym składnikiem nowego alkoholu Martini Fiero. Wysmakowana kolekcja „BUON
Historia marki GARNIER od ponad 100 lat opiera się na sile składników pochodzenia naturalnego, innowacyjnych technologiach oraz skutecznych formułach. Dziś, w dobie zmieniającego się świata, marka podkreśla swoje zaangażowanie i podjęte działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Marka wierzy w ideę #NATURALNIERAZEM i pod tym hasłem zorganizowała wyjątkową konferencję. #NATURALNIERAZEM to idea wyrażająca przede wszystkim niezwykłą synergię składników pochodzenia naturalnego i skuteczności formuł produktów marki Garnier. Marka
Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania „Piękna, bo Zdrowa” jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy. W miniony weekend 11-12.05.2019 pod warszawskim Pałacem Kultury i Nauki został podstawiony cytobus, w którym 1000 Pań mogło wykonać bezpłatnie badanie cytologiczne, dzięki wsparciu Centrum Medycznego POLMED.
Przetestuj trendy na własnej skórze! Poznaj najgorętsze nowości kosmetyczne i makijażowe sezonu wiosna-lato 2019. Przed nami Sephora Trend Report – 3-dniowe święto trendów, które rusza już 29 marca w warszawskiej Arkadii. Sephora wraz z ekspertami marek kosmetycznych serwować będzie bezpłatne konsultacje i usługi w trendach sezonu wiosna-lato 2019. 29-31 marca, C.H. Arkadia, czeka aż 20 stanowisk z bezpłatnymi 15-minutowymi metamorfozami oraz wyjątkowe grupowe warsztaty z ekspertami W sobotę, o godzinie
Już za niecały tydzień huczna premiera książki „Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej”, której patronem medialnym jest Beauty Mission oraz finał plebiscytu PRESTIŻOWY PRODUKT ROKU 2019. Szykuje się super impreza Ponad 250 gości spodziewają się organizatorzy gali PRESTIŻOWY PRODUKT ROKU 2019, połączonej z medialną premierą książki „Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej”, której pomysłodawczynią i wydawcą jest Ilona Adamska. Spotkanie
Paryż i Nowy Jork to miasta pełne życia i energii. To właśnie tam rodzą się trendy, zarówno w modzie, jak i w makijażu. Marki L’Oréal Paris i Maybelline New York zakorzenione w tych niezwykłych metropoliach czerpią inspiracje z najsłynniejszych pokazów mody, aby przenosić makijażowe trendy prosto na ulice polskich miast. Są to eksperci, którzy od wielu lat inspirują kobiety i młode dziewczyny do zabawy makijażem i do tworzenia wyjątkowych looków. Zainspirowana kultowym stylem paryżanek, marka L’Oréal